Shopping :)

Första frukosten i min lägenhet :) tillbringades framför datorn, med Peter på skype. Det var trevligt trots att han somnade typ tre gånger under samtalet (han kan bara inte erkänna det).

Jag tror det har flyttat in en svensk mitt emot min lägenhet, på andra sidan innegården alltså. 

Beställde en bok till skolan, "Textbook of Veterinary Histology" som jag ska hämta i morgon.


Sedan blev det shopping! Först på en marknad och sen i ett stort köpcentrum.

Jag tog mig med buss alldeles själv till det så kallade "HM-torget" (första stället vi såg en HM butik på). Först gick jag vilse, jag virrade runt lite bland gatorna. Försökte se ut som att jag hade koll men folk tittade på mig konstigt så jag tror jag blev upptäckt. Speciellt när man kommer till en liten gata där det står gubbar och tittar på en, då syns det ganska tydligt att man har lite panik när man går :P men det löste sig och jag hittade torget där jag skulle möta mamma och pappa.  

När man har så mycket affärer runt sig, med snygga och billiga kläder, då går det typ inte att låta bli. Man går där och ba "Jag borde inte köpa, tänk på att du är student, borde inte, borde in... kan inte stå emot!"

Så kommer man hem med massa saker i alla fall :P

Nu blir det middag hemma i lägenheten :)

Kram


Kommentarer
Postat av: lisa

Haha du kommer behöva typ 10 resväskor, hmm eller kanske ännu fler, när du ska åka hem om du ska få med allt :P

2010-08-25 @ 10:44:06
Postat av: Elli

..Typ ett eget privatplan, med tanke på att du kommer shoppa loss i 5,5 ÅR ;P

2010-08-25 @ 13:45:05
Postat av: Sandra

Hej kussin!

Kollar in din blogg med farmor och farfar.

Hoppas du trivs där nere!

Kram

2010-08-25 @ 16:24:04
Postat av: kurri

Verkar som om allting flyter på riktigt bra :P

Typiskt dig att ta hand om alla... och om du shoppar i samma takt kommer du ju behöva ta båten hem :P

Lycka till nu med allting...

2010-08-25 @ 17:07:15
Postat av: Malin

Men om du går in på såna små gator med konstiga gubbar kanske Edward Cullen och kommer att rädda dig som i Twilight när Bella gör det. Eller så kommer Peter :D



Hoppas allt går bra och att Ungern inte är för läskigt!

2010-08-25 @ 18:10:21
Postat av: Hannes

går en egeland på handels,

linn egeland, random!

2010-08-25 @ 23:13:52
Postat av: Daniel

Kul att du har blogg Nina :)

Slipper man prata med dig för att hålla koll på ur det går ;)

2010-08-26 @ 13:18:09
Postat av: Nina

Haha lugn lugn, jag kommer få hem allting tror jag :)



Smart ide Malin ;) konstigt att peter inte "hörde" min rädsla, han kanske inte är en övernaturlig vampyr :O :P



Haha vad ska det betyda Danne? Det går rykten om att du fått jobb i stockholm nu, grattis grattis :) så glad för din skull!

2010-08-27 @ 18:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0