Tröst eller tröstlöst

Halloj!
.
Min mystiska sjukdom har inte gått över, så jag har suttit och tröstläst virologi. Slagit upp svåra ord, sökt på wikipedia efter förklaringar osv. Har gått riktigt bra faktiskt. Nu blir det lite biokemi innan jag säger hej då till plugget för den här kvällen.
.
Inom en snar framtid kommer vi att få möjlighet att utvärdera alla kurser som vi haft hittills och även lärarna. Ser verkligen fram emot detta, jag har massor att säga!
Men man undrar om det gör nytta, för hur kommer det sig att vi har så många dåliga lärare och värdelöst kursmaterial om folk har fått skriva och klaga förut. Men men, jag ska göra allt i min makt för att förändra!
.
Snart kommer också en annan rolig händelse (ja jag tycker utvärdera är roligt), nämligen International day. Där alla länder får ställa upp och baka och laga mat för att sedan bjuda på till de andra studenterna. Jag ordnade tidigare idag ett event på facebook om det, så att vi ska ha det bästa bordet även i år.
Förra årets international day: http://ninasanatomy.blogg.se/2011/march/international-day.html#comment
.
Ha det bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0