Maten är klaaar!

Åh vad huslig jag känner mig! Har stått hela dagen och lagat mat, och det blev totalt 26 matpåsar (matlådor alltså, fast jag lägger det i påsar för annars får det inte plats i frysen). Varje måltid kostar mig då 11 kr, det är inte så farligt dyrt.
.
Nu ska jag läsa lite labb, sen duscha och så blir det sängen och ett "top model" avsnitt ;)
.
Ellinor har frågat efter bilder på kycklingarna som vi hade hemma förrförra sommaren. Så här är de små gullbollarna. Hoppas vi kan dra upp ett gäng i sommar, de är så sött. Men frågan är hur vi ska kunna skydda dem mot mitt lilla monster Natalija. Alla andra katter respekterar hönsen, men Nattis kan inte tänka sig en roligare syssla än att kasta sig in bland en grupp hönor och få dem att kackla och springa i panik därifrån..
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0