Upp som en sol ner som en pannkaka

Hej!
.
Ja det är väll ungefär så det blev idag, jag som skulle träna och allt! Vaknar istället med halsont och illamående. Gick till första lektionen men sen gick jag hem och tittade på några serier istället. Tråkigt säger jag bara, att du sviker mig sådär kroppen..
.
Till något roligt isället. Hade lite träning med Nattis idag, försöker lära henne lite vanliga kommandon. Det går sakta framåt :P Det är svårt att träna en katt som inte är överförtjust i godis (som Bager, som btw kan alla möjliga trick nu som Caroline lärt honom), och hon är ganska bestämd av sig också, vill hon inte så ger hon mig en sur blick och svassar därifrån med svansen ryckandes som en dammvippa :P
.
Här är i alla fall framstegen vi gjort hittills.

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0