Tillbaks till vardagen

God förmiddag! :)
.
I morse klockan fyra åkte mamma till flygplatsen, så nu är det bara jag och två katter kvar. Men man måste återgå till vardagen någon gång. Speciellt om man har prov om några dagar och en hel del att plugga i andra ämnen.
.
Mamma och jag har haft det toppen! I går blev det shopping nästan hela dagen. Vi gick först till en djuraffär, som hade allt du kunde tänka dig till ditt husdjur. Det var jätte stort och jag kunde tänkt mig att gå där och bara njuta hur länge som helst av alla fina hund- och kattleksaker, roliga klätterställningar till allt från små gnagare till katter och massa olika sorters mat, skålar, halsband osv.
Efter vi samlat på oss en hel del gick vi hem och lämnade det. Därfter begav vi oss till Arena och shoppade kläder till oss istället.
.
Tog en paus och fikade, jag har hittat den absolut godaste drickan på Starbucks, nämligen Frappuccino med jordgubb! Mm!!
.
Sen gick vi hem och såg på film och åt svenskt godis :)
.
Och så blev det kina resturang på kvällen, som ligger precis runt hörnet från mig.
.
Vårrullar
Två goda kycklingrätter
.
Jag har världens bästa mamma! Tack för att du finns! <3
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0