Someday I'll be living in a big old city and all you're ever gonna be is mean

Hej hopp!
.
I morse hade jag min hyresvärd här, lika otrevligt som vanligt. Jag städade hela min lägenhet igår, damsög överallt och fixade. Så idag gick hon runt och kollade i alla rum, och så tittar hon i handfatet som jag inte hunnit fixa och säger spydigt "när städade du senast egentligen?". Gaaah vill bara kasta ut kärringen..
.
Han i alla fall plugga en del i morse, biokemi labb som är sjukt lång! Känns skönt att jag börjar i tid.
.
Sen har jag varit runt och shoppat med Ellinor. Vi började på West end och åkte sen till Arena plaza i vår jakt efter... en hemlis :P tänker inte skriva här.
.
Ikväll är det housewarming party hos en tjej från Canada, det blir nog ritkigt kul!
.
Nu ska jag vara lite grinig också, jag blir så himla trött på folk som alltid gnäller på något som de är en del av. Alltså att anklaga massan när du är en del av den. Som alla kommentarer på aftonbladet där typ 50 pers har skrivit "det där var ju jätte kul, varför har svenskarna så dålig humor" de har väll inte det eftersom så många skriver samma sak, och om nu svenskarna har dålig humor så har du också det. Eller kommentaren "man blir så trött på att trängas bland alla människor som är ivägen i tunnelbanan", men jaa, du bidrar också till den jobbiga klumpen som ingen kan ta sig förbi.
Inse din egen medverkan i "felet".
Tack för mig :P
.
Nu måste jag börja göra mig i ordning!
Hoppas ni får en härlig fredagskväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0