Snö = hemma i Sverige

Hejsan!
.
Resan hem till Sverige igår gick bra. Det är lite segt att behöva mellanlanda i Amsterdam för att jag har Nattis med mig, så startade min resa från lägenheten 10.20 och var inte hemma för än 21 på kvällen.
Men Nattis skötte sig så himla bra, hon är en duktig katt alltså!
.
I förmiddags var jag och pysslade om min lilla ponny. Borstade, pussade och lekte topografisk anatomi practical på henne.
.
Sen har det varit dop! Söta lilla Wilma, mitt kusinbarn döptes. Det var trevligt att vara i kyrkan igen, jag saknar konfirmationen på nått sätt. Och så är det skoj att träffa släkten också :).
.
Nu har vi ätit middag, sol ute och snart sommar: ett måste för grillning alltså. Årets första grillning!
Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0