Positiv feedback

God kväll!
.
Springturen idag var den absolut bästa hittills, det känns som jag börjar få tillbaks lite kondition. Kunde springa i högt tempo hela rundan och stannade inte och vilade någonstans. Kändes jätte lätt och jag bara flög fram, så därför ska jag utmana mig i morgon och springa på Margaretaön. Det är ett 6 km långt spår på en skapligt bra bana. Får sällskap av Mari också, så det blir trevligt! Precis som the good old days :P
.
Nu har jag varit hos Mari och ätit sushi :) När jag kommer hem har jag en skrikande överlycklig katt innanför dörren. Det är så härligt att ha någon hemma som väntar på en, och som blir så glad när man kommer hem. Nu ska jag göra mig i ordning för att sova och sen ska jag puss på Nattis innan jag nattar kudden!
.
Sov sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0