Packning!

Här gäller det att tänka smart! Denna gång ska jag verkligen tänka efter vad jag ska packa. Enligt Peter är jag nämligen "sämst på att packa" och "tar alltid med mig för mycket". Så jag har bestämt att jag bara ska fylla halva väskan. Detta kan bli knepigt..
.
Mina fina klackskor följer i alla fall med hem, och jag kom på värsta smarta idén för att skydda dem mot skador. Ett par vantar som jag skulle slänga passade perfekt ;)
.
Sen är det ju svårigheten med att packa med Nattis också. För det första är hon besatt av påsar, så allt som läggs i påsar sliter hon upp så fort hon får möjlighet. Sen lägger hon sig i vägen och är inte det minsta bekymrad om att jag "packar in henne" bland alla saker. Och alldeles nyss hade hon en lek som troligtvis kallas "ta Ninas trosor"..
Morr!
Okej tillbaks till röran, packningen menar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0