Kotte

Nu är jag klar med biokemi pluggandet för idag, gått igenom allt jätte noga och ordentligt.
Nattis har som vanligt legat bredvid mig och hållt mig sällskap. Även hennes kompis kotten fick vara med.
.
Igår köpte jag glass också, så jag gjorde mig en stor portion :D ska springa idag, så ni behöver inte himla med ögonen och tänka tjockis.
Men hittade inte linfröolja när jag var och handlade :/. Ingen i affären verkar ha någon aning om varorna de säljer. Alla jag frågade pekade antingen på hyllan med massa oljor eller, när jag frågade igen, gick fram och tittade lite osäkert på min lapp och tog sedan fram olivoljan... Bättre lycka nästa gång.
.
Nu ska jag ut i det fina vädret en sväng! Här kan man ju inte sitta när det är över 20 grader ute.
.
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0