Kattdag

Hejsan!
.
I förmiddags var jag på virologi lektion och sen har resten av dagen cirkulerat runt en specifik katt. Nämligen lilla Bella, som är Carolines nya lilla kattunge.
Igår förelsog jag lite lätt för Caroline att hon borde skaffa sällskap till Bagera som har väldigt mycket energi. Nattis ligger ju gärna och sover hela dagarna, så hon klarar sig bra på den lilla motionen hon får.
Så vi gick in på kliniken på skolan och frågade om de hade några katter för adoption. Det hade de, och alla fastnade för en liten svartvit sak. Så idag fick hon följa med Caroline hem, och Nina och jag var där och hjälpte till med det vi kunde.
.
Vi människor satt och drack te och kaffe medan katterna bekantade sig med varandra. Kom inte hem för än nu på kvällen. Men allt gick bra och jag tror det blir en perfekt liten familj de där!
Nu blir det lite extra fokus på pluggningen!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0