Handling hellre än ord

Hejsan!
.
Idag har jag tagit tag i biokemi och kemi pluggandet ordentligt. Började gå igenom biokemin grundligt från början, satte mig in i de olika stegen hur glucogen blir glucose och vad som händer i de olika organen, läst om citrate cycle och pluggat alla 21 formler till labben och även läst igenom experimenten till labben. Därefter gick jag igenom olika lagar inom oorganiska kemin och sen lite reaktions formler.
Så nu äntligen har jag faktiskt gjort mer än att prata om det!
.
Stack även ut och sprang än vända. Satt och pratade med Peter och ba "nu går jag ut och springer", men satt fortfarande kvar, "okej nu ska jag springa", satt fortfarande kvar, "nej okej, NU går jag!" och så stack jag ut och sprang :).
.
Nu ska jag äta och sen blir det filmkväll ikväll :D
.
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0