Trerätters hos Nina

God kväll :)
.
Jag kom just hem från en jätte mysig kväll hos Nina. Vi (Caroline, Ellinor, JacQueline, Nina och jag) lagade middag tillsammans och tittade på andra chansen i melodifestivalen. Maten var efter ett LCHF recept (en diet som Caroline följer). Det var roligt att laga mat tillsammans och det blev riktigt gott.
.
Nina och Caroline jobbar för fullt!
Kycklingen är pågång..
Ellinor i full fart med matlagningen också.
Efterrätten förbereds. Nötkräm över bär med vaniljsås till.
Undrar ni kanske vad min uppgift var i allt detta, här har ni den: salladen ;)
Caroline, Nina och Ellinor :)
Ninas perfekta flagghållare, ett hål i väggen :P
Superfint porträtt av Ninas hund, sjukt likt är det!
Kycklingen..
Salladen..
Alla söta samlade :) Vi kör med indisk stil, sitta på golvet och äta.
Och så en supersuddig bild på efterrätten.
Nu ska jag sova!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0