Flink

Hej!
.
Nu har jag varit så flink alltså, hela lägenheten damsugen, våttorkad och rena nytvättade sängkläder är på plats. Mm njuter!
Men våttorka golvet med två katter var kanske inte den smartaste idén, det kan jämföras med att försöka damsuga en grusgång. Lite halvknepigt sådär. Men det luktar gott här inne, och Nattis luktar såpa hon med ;)
Jag vet vad ni tänker, kattbild efter kattbild. Jag ska försöka få mer variation på bilderna. Men det är svårt att ta kort på något annat när jag har världens finaste kisse här hemma. När jag kommer hem ska hon ställas ut också.
Åh längtar efter påsklovet, massa skoj att se fram emot!
.
Längtar till i morgon förmiddag också! För då kommer mamma :D
.
Sov sött alla fina änglar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0