En vecka kvar!

God förmiddag!
.
Om en vecka står jag den här tiden med packade väskor, en katt i buren och på strålande humör och väntar på taxin som ska ta mig till flygplatsen. Åh jag längtar så himla mycket nu!
Jag har så mycket att se fram emot hemma också. I kalendern står det dop, kattutställning, middag och bio med tjejkompisarna och så en träningshäst på prov kommer :).
.
Nu väntar jag på Caroline som ska hämta Baggis. Bella är frisk nu och saknar säkert sin kattkompis, och Bagera längtar nog hem också, där han vet att hans regler gäller och inte en stor hårboll kallad Nattis.
.
Ska ta fram mina biomatte papper så att jag får pluggat lite inför tors, som midtermet blev flyttat till utan min vetskap. Irriterande! Sen står det vanliga upplägget på schemat: biokemi och kemi..
.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0