Check, check, check

Halloj!
.
I morse fick jag ytterliggare en labb gjord innan jag egentligen skulle ha den. Genetiklabb, och det är skönt att ha den klar. Det va den absolut tråkigaste någonsin. Jag tycker inte om korsningscheman från början, och nu skulle vi hålla på med långa uträkningar om dem. Efter halva lektionen dog mitt intresse helt, så jag satt och ritade lite smått. Inte för en efter ett tag insåg jag vad jag satt och skissade på: ett häst skelett huvud :P. När man var liten ritade man söta små hästar med hjärtan runt, när man går veterinär ritar man skelett.
Sött va ;)?
Efter det var det virologi lektion och därefter åkte Ellinor, Nina och jag raka vägen till ikea.
Vi fick tag i det vi skulle ;)
.
Och nu har jag varit hos veterinären och fått underskrift. Hon gjorde en riktig hälsoundersökning på Nattis till och med, imponerande.
Nu måste jag skynda till affären för att köpa lite ingredienser till bakningen ikväll och sen raka vägen till copyshop för att skriva ut mina biljetter. Andaaas ;)
.
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0