Biokväll

Hejsan!
.
Så istället för balen så blev det alltså bio, men vi körde i alla fall samma tema ;) Nina, Caroline, Ellinor, Jacqueline och jag gick och såg "My week with Marilyn". Filmen handlade om en ung kille som försökte ta sig in i film branchen och fick en inblick i Marilyn Monroes liv under en inspelning av en film. Jag tyckte den var riktigt bra, lagom söt och så. Men jag måste säga att Marilyn var en liten bortskämd unge. Så de framställde henne där i alla fall. Fast är man så känd så verkar det ju vara okej att vara så krävande.
Helt klart sevärd film i alla fall :)
Nu ska jag sova, men konstigt nog är jag inte jätte trött. Får lägga mig och läsa och hoppas att tröttheten kommer efter ett tag.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0